poniedziałek, 20 lutego 2012

Recenzja: SZAMPON HENNA WAX Pilomax

Firma „Pilomax" Jolanta Bortkiewicz istnieje na polskim rynku od 1990 roku, rozwijając swoją działalność na rynku kosmetycznym. Jest bezpośrednim i jedynym w Polsce przedstawicielem angielskiego producenta kosmetyków do włosów Richards & Appleby Ltd.

Pilomax Henna Wax - szampon do włosów głęboko oczyszczający


Przeznaczony jest do włosów narażonych na codzienne przebywanie w zanieczyszczonym środowisku, które powoduje że włosy stają się słabe, łamliwe i trudne do ułożenia. Dzięki unikalnej recepturze szampon posiada zdolność do głębokiej penetracji włosa i skóry głowy, oczyszcza je ze wszystkich zanieczyszczeń oraz przywraca im naturalną żywotność i sprężystość.
Sposób stosowania:
Niewielką ilość szamponu rozetrzeć w dłoniach lub rozcieńczyć w małej ilości wody, następnie nałożyć na wilgotne włosy i łagodnie masować do wytworzenia piany. Spłukać obficie ciepłą wodą, lekko odcisnąć dłońmi i zawinąć w ręcznik. Najlepszy efekt daje w połączeniu z maską do włosów z Aloe Vera.


Gdzie kupić: TUTAJ
Cena: 19,75zł
Pojemność: 200 ml
Więcej: TUTAJ

Recenzja:
+ idealnie oczyszcza włosy
+neutralny zapach
+cena
+bardzo wydajny
+włosy stają się bardziej sprężyste
+lepiej się układają
+oczyszcza skórę głowy (nie swędzi!)
+włosy lepiej się rozczesują
+zwiększa się po nim skręt moich loków
+dobrze się pieni
+nie zawiera sylikonu

-nie ma dużych właściwości pielęgnujących (akurat moim włosom to nie przeszkadza)
-trochę rozjaśnia włosy po dłuższym stosowaniu

Ocena: 4+

Dziękuję firmie PILOMAX za udostępnienie mi produktów do testów!

3 komentarze:

  1. Jak zwiększa skręt to fajnie :) Ja bym chciała trochę mój zwiększyć więc może go kupię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na szampon "bez dużych właściwości pielęgnujących" - nie uważasz, że jego cena jest wygórowana. Dajesz ocenę 4+ kosmetykowi, który:
    oczyszcza włosy, nie pachnie, jest wydajny,oczyszcza skórę głowy, dobrze się pieni - równie dobrze, tak mogłaby wyglądać opinia szamponu za 5 zł.

    Włosy się po nim kręcą, ponieważ są czyste.

    Moja opinia: albo do tej pory używałaś tandety do mycia włosów ( może nie umiesz prawidłowo ich myć), albo nakładasz tyle "rzeczy" na włosy, że je przeciążasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze: szampon wspaniale wpłynął na moje włosy, a uwierz mi wiele już w swoim życiu miałam. Spełnia wszystkie obietnice o jakich mówi producent. Tą uwagę odnośnie małych właściwości pielęgnujących dodałam aby ktoś nie oczekiwał od niego tego i żeby nie kupił niepotrzebnie.
      Po drugie: Jak sama nazwa wskazuje jest to szampon OCZYSZCZAJĄCY, a nie ODŻYWCZY. Przygotowuje skórę głowy i włosy do pielęgnacji.
      Po trzecie: Każdy ma swoje zdanie na różne tematy, nie masz prawa oceniać tego jak pielęgnuje moje włosy, ponieważ nic na ten temat nie wiesz.

      Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru
      w Twoim zgorzkniałym świecie!

      Usuń