poniedziałek, 6 lutego 2012

Recenzja: Korektor Maybelline Mineral Power BEIGE


 Korektor Maybelline Mineral Power BEIGE


Gdzie kupić: TUTAJ
Waga: 5,5ml
Cena: 9,90zł
Więcej: TUTAJ

Korektor zapewnia nieskazitelną skórę. Może być stosowany zarówno pod oczy jak i do niedoskonałości skóry. Produkt nie zawiera talku, konserwantów oraz olejków. Pozwala swobodnie oddychać skórze, nie zatykając porów. Dodatkowo formuła została wzbogacona o rumianek i witaminę E, dzięki czemu ma ona działanie łagodzące.


Recenzja:
Niestety w drogerii był dostępny tylko jeden odcień korektora BEIGE, który jest dla mnie delikatnie za żółty ale nakładając go pod podkład wszystko jest dobrze. Jeśli chodzi o ogólną ocenę korektora to jest świetny w kryciu cieni pod oczami, jednak nietrwały. 

Plusy:
  • kryje sińce pod oczami
  • gęsta konsystencja 
  • wydajny
  • nie podkreśla niedoskonałości (zmarszczki itp.)
  • nie rozświetla (dla niektórych to minus)
  • nie podkreśla suchych skórek
  • dostępny
  • niska cena
  • duża gama kolorów
  • wygodny aplikator
  • nie uczula
  • nie ciemnieje na twarzy
Minusy:
  • po nałożeniu sprawia wrażenie tłustego, trzeba go przypudrować
  • szybko się ściera
  • zbiera się po pewnym czasie w załamaniach
  • nie jest w stanie zakryć mi sporych wyprysków
Ocena: 4-

EFEKT:
przed

po
(jak widać, jest zbyt żółty dla mnie)

Dziękuję drogerii Manieczka.pl za udostępnienie mi produktów do testów.

4 komentarze:

  1. mam go, ale niestety kupiłam sporo za jasny odcień ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie się odznacza. (;

    OdpowiedzUsuń
  3. dziwi mnie, że podejmując współpracę z firmą nie przesłala ona produktu typowo dla Ciebie, a szkoda :/

    samą recenzja napisana fajnie ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń