piątek, 24 lutego 2012

Recenzja: Pilomax Regenerująca maska do włosów zniszczonych jasnych

Uwaga:
Recenzja gościnna, maskę testowała moja ciocia, ponieważ ja nie mam włosów jasnych dlatego moje testowanie nie miało by sensu! Zdjęcie ze strony internetowej, abyście wiedziały jak dana maska wygląda. Otrzymałam jedynie próbki. 

Pilomax Regenerująca maska do włosów zniszczonych jasnych


Silnie regenerująca i odżywcza maska do włosów i skóry głowy. Dzięki rozjaśniającym właściwościom rumianku polecana jest w szczególności do włosów jasnych. Podstawowym składnikiem maski jest ekstrakt z Henny (Lawsonia) przywracający włosom połysk i sprężystość.
Formuła została oparta na trzech, rewelacyjnie wpływających na włosy, składnikach: pro witaminie B5, keratynie i wyciągu ze skrzypu polnego, które wzmacniają włosy, powstrzymują ich siwienie i wypadanie, zapobiegają rozdwajaniu się końcówek oraz utrzymują odpowiedni stopień nawilżenia włosów i skóry głowy.
Po umyciu głowy (najlepiej szamponem głęboko oczyszczającym z serii Pilomax) należy wmasować odżywkę we włosy i skórę głowy. Następnie założyć na głowę foliowy czepek i owinąć go ręcznikiem, ponieważ ciepło aktywizuje działanie maski. Po 15 – 30 min. należy włosy spłukać wodą, a potem suszyć i układać jak zwykle. Kuracja intensywnie regenerująca – 1 raz na 4-5 dni, zabieg wzmacniający – 1 na 7 – 10 dni.
Nie zawiera w swoim składzie SLS!

Gdzie kupić?: TUTAJ
Cena: 30,31zł
Waga: 480g
Więcej: TUTAJ
Skład:
Aqua, Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, panthenol, parfum, hydrolyzed Keratin, Equisetum Arvense Extract, Anthemis Nobilis, Flower Extract, Lawsonia Inermis extract, Phenoxyethano, Ethylhexylglycerin, DMDM Hydantoin, Lillicum Verum Fruit Oil, Citrus Aurantium Bergamia Fruit Oil, Citrus Aurantium Dulcis Peel Oil, Styrax benzoin, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Cl 19140.

Recenzja:

Plusy:
-ładny zapach (kwiatowy)
-wydajność
-odżywia włosy
-staja się lśniące i zdrowe
-rozjaśnia włosy blond
-natychmiastowy efekt
-wygładza i nawilża włosy
-konsystencja w miarę gęsta

Minusy:

-brak czepka w opakowaniu
-można przesadzić z ilością wtedy przetłuszcza włosy
-włosy po niej są przychalpnięte i nie chcą się układać, także dla włosów cienkich odpada

Ciocia oceniła ją na: 3 (ze względu na to że ma włosy cienkie)

5 komentarzy:

  1. nawet fajna. Może kiedyś wypróbuję, jak będę chciała rozjaśnić troszeczkę moje włosy

    Kochana mam do ciebie prośbę. Nie wiem czy wiesz, ale masz włączoną weryfikację obrazkową i trzeba przepisywać kod jak chce się dodać komentarz. Jest to uciążliwe i nie zachęca do komentowania szczególnie dy kody są trudne.

    Zachęcam cię do wyłączenia tego.

    Wskazówka:

    1. Otwórz panel zarządzający blogami:http://www.blogger.com/home
    2. W prawym górnym rogu (obok wyboru języka) jest koło zębate. Wciśnij ten przycisk, a zostanie rozwinięta lista z opcjami.
    3. Z listy wybierz "Stary interfejs Bloggera"
    4. Po przełączeniu na stary, wybierz "Ustawienia"
    5. Na górze jest dużo linków - wybierz "Komentarze"
    6. Przejdź do sekcji "Pokazać weryfikację obrazkową dla komentarzy?" i w zależności od preferencji - włącz lub wyłącz
    7. Zapisać ustawienia
    8. Gdy jest potrzeba powrotu do nowego interfejsu - należy kliknąć na link na samej górze strony (przy nazwie użytkownika): "Wypróbuj zaktualizowany interfejs Bloggera". Po tej operacji będzie widoczny nowy wygląd panelu zarządzającego - ale ustawienie captcha zostanie zachowane.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za szczegółową instrukcję, też chętnie skorzystam, bo nie wiedziałam jak to usunąć:)

      Usuń
  2. Jeśli chodzi o maskę to chyba w nią zainwestuję pomimo oceny 3. Mam bardzo grube włosy i jak będą przyklapnięte to raczej nie będzie dla mnie problemu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie sie bardzo dobrze sprawdza, chwalę ją sobie :)

    ps: Jeżeli jesteś zainteresowana to u mnie na blogu trwa rozdanie, a do wygrania magiczne jajeczko beauty blender :) Zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam! Ostatnio odkryłam serię tricho i jestem absolutnie oczarowana. Moje włosy je kochają, pięknie rosną. Skóra głowy jest jest szczęśliwa ;)

    OdpowiedzUsuń