piątek, 10 lutego 2012

Recenzja: Podkład Rimmel Match Perfection 240 Soft Beige


 Podkład Rimmel Match Perfection 240 Soft Beige


Podkład zapewnia ładne pokrycie skóry jednolitą barwą, która wygląda bardzo naturalnie, ale także wykazuje wysoką trwałość (aż do 16 godzin) i nadaje twarzy promienny blask. Dużą zaletą jest także zastosowanie w kosmetyku kompleksu tlenowego, który sprytnie adoptuje się do odcienia skóry i pozwala jej oddychać. Dodatkowo zawarty w podkładzie filtr SPF 15 chroni skórę przed szkodliwym promieniowaniem, więc zapewnia młodszy wygląd na dłużej.Jedwabista konsystencja sprawia, że kosmetyk łatwo się rozprowadza i nie pozostawia nieestetycznie wyglądających smug.

Gdzie kupić?: TUTAJ
Pojemność: 30ml
Cena: 22,90zł
Więcej: TUTAJ
Skład:
Aqua/Water/Eau, Cyclopentasiloxane, Glycerin, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Talc, Cetyl Peg/Ppg-10/1 Dimethicone, Isononyl Isononanoate, Phenyl Trimethicone, Hydrogenated Polyisobutene, Silica Dimethyl Silylate, Propylene Glycol, Triethylhexanoin, Calcium Aluminum Borosilicate, Magnesium Sulfate, Sodium Glutamate, Ascorbyl Glucoside, Tribehenin, Tocopherol, Bispeg/Ppg-14/14 Dimethicone, Dimethicone, Sapphire Powder, Lecithin, Disteardimonium Hectorite, Diphenyl Dimethicone, Laureth-7, Thymus Serpillum Extract, Lupinus Albus Seed Extract, Parfum/Fragrance, Mica, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, Methyl Methacrylate Crosspolymer, Disodium Stearoyl Glutamate, Propylene Carbonate, C12-15 Alkyl Benzoate, Disodium Edta, Aluminum Hydroxide, Silica, Hexylcinnamal, Limonene, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Salicylate, Sodium Hyaluronate, Linalool, Geraniol, Ceramide 2, Alpha-Isomethyl Ionone, Peg-10 Rapeseed Sterol, Citronellol, Biosaccharide Gum-1, Bht, Butylparaben, Ethylparaben, Palmitoyl Oligopeptide, Isobutylparaben, [May Contain/Peut Contenir/+/- :Titanium Dioxide (Ci 77891), Iron Oxides (Ci 77491, Ci 77492, Ci77499), Ultramarines (Ci 77007)]. (15.01.2012)



Recenzja: 
Podkład ten może nie należy do jakiś super dobrych, według mnie jest przeciętny. Jednak nie mogę powiedzieć, że to totalny bubel, bo ma parę zalet ;) Najbardziej niepokoi mnie skład, same zobaczcie jaki długi..Ja niestety trafiłam na podkład bez pompki, w Polskich drogeriach chyba sprzedawany jest w wersji z pompką. 

Zalety:
  • dopasowuje się do kolorytu cery
  • posiada filtr UV (SPF 15)
  • łatwo się rozprowadza
  • jedwabista konsystencja
  • nie zostawia smug
  • nie zostawia efektu maski
  • naturalne wykończenie
  • wydajny
  • nie zapycha porów
  • cena
Wady:
  • nie matowi
  • skóra po nim strasznie się świeci
  • niewygodne opakowanie
  • ciemnieje na twarzy
  • średnie krycie
  • dziwnie pachnie
  • słaba trwałość po ok. 5h znika
Ocena: 3


Dziękuję drogerii internetowej manieczka.pl za udostępnienie mi produktów do testów.

8 komentarzy:

  1. Ja póki co jestem zawiedziona na rimmelowskich podkładach. Łudzę się jeszcze , że ten w żelu poprawi moje zdanie o nich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem zawiedziona, chociaż muszę powiedzieć, że ten nowy Wake Me Up jest całkiem fajny (bo miałam parę próbek).

      Usuń
  2. Jak nie matuje, to niestety nie dla mnie. Ale dwa inne Rimmelki lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa, zapomniałam dodać, ze koleżanka, która ma suchą cerę bardzo go lubi, widocznie nie jest przeznaczony dla "tłuściochów" ;)))

      Usuń
  3. Rimmel ma dosyć fajne podkłady :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. jak się po nim skóra świeci to nie dla mnie..

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię bardzo podkład Wake me up od Rimmel'a, może kiedyś skuszę się na któryś z serii match perfection, bardziej skłaniam się ku temu w żelu ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń