niedziela, 5 lutego 2012

Recenzja: Cień do powiek Loreal HiP (811 Commanding)



Loreal HiP (811 Commanding) Cream Shadow Paint


Cienie L'oreal Hip to cienie do oczu w tubce, zamkniete w plastikowym
opakowaniu, ktore mozna z powodzeniem trzymac w torebce.
W kompecie tubka z cieniem oraz pedzelek z naturalnego wlosia.
Charakteryzuje sie bardzo intensywnymi pigmentami,
daje powiece efekt glebokiego koloru,
oraz poświaty z rozświetlających drobinek.

Gdzie kupić: TUTAJ
Waga: 7,2g
Cena: 11,50zł




Recenzja:
Muszę powiedzieć, że ten cień przypadł mi do gustu, wielką jego zaletą jest to, że do opakowania dołączony jest pędzelek, którym bardzo dobrze aplikuje się produkt. Jednak wadą jest to, że cień niczym farba zasycha na powiece podkreślając wszelkie niedoskonałości czy zmarszczki.
Tak cień prezentuje się na powiece:

(cień słabo roztarty ponieważ chciałam wam tylko go pokazać jak wygląda na powiece, nie chodziłam tak w nim! )

Plusy:
  • niesamowita pigmentacja
  • cień po nałożeniu natychmiast wysycha
  • bardzo trwały, ja miałam czasami problemy z tym żeby go zmyć
  • można używać bez bazy taka sama trwałość
  • cena
  • dobrej jakości pędzelek z naturalnego włosia
  • estetyczne i solidne pudełeczko
  • miejsce w pudełeczku przeznaczone na wyciśnięcie cienia
  • można wydobyć go tyle ile się chce, ja go wyciskam na pędzelek
  • delikatne drobinki
  • gęsta konsystencja
Minusy:
  • pędzelek okropnie zasycha, trzeba pamiętać żeby po każdej aplikacji go dokładnie umyć
  • ciężko domyć miejsce w opakowaniu gdzie wyciska się produkt
  • zbyt nadmierne zasychanie na powiece
  • kolor Commanding mi się nie podoba
Ocena: 4

Dziękuję drogerii internetowej manieczka.pl za udostępnienie mi produktów do testów.

5 komentarzy:

  1. Troszkę słabo roztarty, ale ogólnie kolor mi się podoba:).
    A trwałość sprawdzałaś z bazą czy bez? Bo mnie ciekawi czy jest taki dobry bez bazy ten cień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez bazy jak również z bazą daje taki sam efekt :)

      Usuń
    2. A to fajnie, dzięki za odpowiedź:)

      Usuń
  2. Kolor ładny, ale skoro zasycha no to niedobrze :) Nie lubię skorupy na powiekach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę cień w tubce :)

    OdpowiedzUsuń