niedziela, 12 lutego 2012

Makijaż, współpraca.

Mój wczorajszy makijaż, podobny do poprzedniego który Wam pokazywałam, ponieważ ostatnio mam fioła na punkcie granatu :) Jeśli chcecie tutorial, to piszcie! Rzęsy pomalowane mam maskarą z wymiany, którą Wam pokazywałam możecie same zobaczyć że jest świetna.


Niedawno rozpoczęłam również współpracę z firmą PILOMAX, która zajmuje się pielęgnacją włosów i skóry głowy. Zachęcam Was do zajrzenia na stronę, ponieważ firma ta posiada wspaniałe produkty, już jestem po pierwszych testach, więc wiem co mówię. 


Oto co dostałam do testów:


Pozdrawiam!

11 komentarzy:

  1. Przyjemnych testów kochana! :)
    Makijaż śliczny, ale... bardziej zauroczyły mnie Twoje loczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję współpracy. (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje a Twój makijaż bardzoo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale by się przydała.. jutro chyba kupie sobie biovaxa;) cos tak czuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama bym chciała dostać taka paczuchę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaż oczu :) Ja też mam fioła na punkcie granatu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż jest śliczny :) i miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny makijaż, i cieszę się że maskara się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż bardzo delikatny - jak dla mnie :)

    Współpracy gratuluję, zdradź jak maska się sprawuje :)

    Pozdrawiam, http://vogue-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę zrobić sobie taki rytuał jak w filmiku:)

    OdpowiedzUsuń