środa, 1 lutego 2012

Recenzja: Organiczny samoopalacz Bio2You

Bio2You Organiczny Samoopalacz 100% Naturalny


100% NATURALNYCH OLEJÓW I EKSTRAKTÓW
Ten organiczny samoopalacz nie zawiera żadnych składników chemicznych, barwników ani alkoholu, co czyni go jednym z najczystszych samoopalaczy na rynku! Gwarantuje uzyskanie pięknej, zdrowo wyglądającej opalenizny przy jednoczesnym nawilżeniu skóry. Wzbogacony witaminą E, organicznym rokitnikiem, aloesem, orzechem włoskim, marchwią i olejem słonecznikowym, jest rewolucyjnym, naturalnym kosmetykiem samoopalającym. Idealny do uzyskania zdrowej, naturalnej opalenizny bez wystawiania się na szkodliwe działanie promieni słonecznych.

Sposób użycia:
Samoopalacz należy dobrze wstrząsnąć przed użyciem. Nakładać spryskując czystą, najlepiej oczyszczoną pilingiem skórę codziennie przez 3-5 dni, a następnie stosować regularnie dla utrzymania lub uzyskania mocniejszego koloru opalenizny. Preparat należy wcierać w skórę dokładnie i powoli. Efekty zależą od rodzaju cery, ilości i częstości aplikowania kosmetyku. Po nałożeniu samoopalacza nie należy się kąpać, golić lub pływać przez przynajmniej 1-2 godziny. Unikać kontaktu z oczami, ustami i błonami śluzowymi.

Gdzie kupić?:  TUTAJ
Cena: ok. 99zł
Waga: 100ml
Więcej: TUTAJ
Skład: Aqua, Dihydroxyacetone, Polyglyceryl-4 Caprate, Glycerin, Erythrulose, Citrus Aurantium Dulcis Water*, Aloe Barbadensis Gel*, Daucus Carota Sativa (Carrot) Root Extract*, Juglans Regia (Walnut) Shell Extract*, Helianthus Annuus Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Hippophae Rhamnoides Oil*, Lactic Acid, Lonicera Caprifolium Extract, Lonicera Japonica Extract Citrus Aurantium Dulcis Oil, Sodium Dehydroacetate, Limonene, Citral, Linalool.
* z plantacji ekologicznych


RECENZJA:
Nigdy w życiu nie miałam do czynienia z samoopalaczem tak naturalnym, przeważnie były to jakieś produkty napakowane chemią. Dlatego zawsze miałam sceptyczne podejście do samoopalaczy, jednak ten mnie oczarował. Jednak cena i naturalne składniki robią swoje, żaden tańszy produkt nie odpowiada jakościowo temu.

Plusy:
  • bardzo wygodna aplikacja ze względu na formę produktu w sprayu
  • nie zostawia plam
  • bardzo przyjemny (pomarańczowy) zapach przy aplikacji
  • natychmiastowe działanie
  • bardzo naturalny efekt!
  • nawet osoby, które po raz pierwszy stosują samoopalacz nie zrobią sobie krzywdy
  • szybko się rozprowadza i równomiernie
  • odżywia naszą skórę
  • bardzo dobrze nawilża
  • produkt nie uczula
  • nie podrażnia
  • nie wysusza!

Minusy:
  • po całej nocy zapach mi nie odpowiada (nakładam go na noc)
  • brak zatyczki, przez co dozownik się brudzi 
  • przez brak zatyczki bałabym się go przewozić w torebce
  • cena
Ocena: 5


Dziękuję portalowi URODA I ZDROWIE za udostępnienie mi produktów do testów.

4 komentarze:

  1. Ja swoją przygodę z samoopalaczami skończyłam na Garnierze, który leży sobie gdzieś do tej pory prawie nie używany. A jakość zazwyczaj idzie w cenie- zapamiętam sobie ten produkt, może kiedyś się skuszę :)
    p.s. Dzisiaj doszła do mnie paczuszka :) dziękuję bardzo. Nie testowałam żadnego z tych podkładów tym chętniej wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy produkt :)
    Ale cena zdecydowanie odpycha :)

    OdpowiedzUsuń
  3. używałam kremu z rokitnikiem z bio2you i żelu do buzi, kosmetyki ciekawe, przyjemne w stosowaniu i na pewno fajnie wyglądają na toaletce, ale szczerze mówiąc cena skutecznie mnie od nich odpycha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No fakt cena jest dość wysoka, ale może jest skuteczny :)

    OdpowiedzUsuń