środa, 8 lutego 2012

Recenzja: Pomadka Loreal Volume Perfect 100 Pink Pucker


 Pomadka Loreal Volume Perfect 100 Pink Pucker


Dwustronna szminka nadająca ustom objętość w pięknych kolorach. Sprawia, że usta nabierają nowego kształtu w pięknym kolorze. Najpierw nakładamy bazę zawierającą specjalny kompleks kolagenowy, który sprawia że usta stają się idealnie gładkie i ujędrnione. W drugim kroku nakładamy kolor. Szminka doskonale nawilża i odżywia usta. 


Gdzie kupić: TUTAJ
Waga: 2x.1,5g
Cena: 11,90zł
Więcej: TUTAJ


Recenzja:
W tej pomadce zauroczył mnie jej wspaniały, delikatny różowy kolor który idealnie pasuje do mojej urody. Nigdy nie miałam do czynienia z pomadkami w takiej formie, także testowanie było samą przyjemnością. Zresztą nie mam do niej żadnych zastrzeżeń.

Plusy: 
  • kolor
  • nadaje ustom objętości
  • dobrze kryje
  • nawilża usta
  • ładnie pachnie (cukierkowo)
  • jest trwała, przynajmniej odznacza się tym spośród moich pomadek
  • nie zbiera się w kącikach ust
  • usta pięknie się błyszczą
  • stają się mięciutkie
  • aplikator ułatwia malowanie ust
  • wydajna
Minusy:
  • nie widzę żadnych wad

Ocena: 5



Dziękuję drogerii internetowej manieczka.pl za udostępnienie mi produktów do testów.

7 komentarzy: