sobota, 10 grudnia 2011

Receznja: Anatomicals ŻEL POD OCZY


No Old Bags Allowed
LINKI:
http://www.blog.anatomicals.pl/
http://anatomicals.pl/zel_pod_oczy.php
GDZIE KUPIĆ?:
http://www.leri-sklep.pl/anatomicals-zel-pod-oczy.html





"Oczy są zwierciadłem duszy. Jeśli jesteś przesądna (i przezorna), będziesz o nie dbać. W przeciwnym razie grozi Ci 7 lat nieszczęścia! Ten delikatnie napinający żel sprawi, że twoje oczy będą wyglądać obłędnie… odpukać! ;)"

Recenzja:
Niestety zawiodłam się na tym żelu, zresztą jak na paru innych, ponieważ wcale mi nie pomógł.. Może po prostu moje sińce są już wpisane w moją "urodę" i nic już mi nie pomoże! Miałam wielką nadzieję, że ten produkt sprawi cuda :D no, ale niestety muszę szukać czegoś innego. Jeśli chodzi o jego aplikację to zachodzi bez problemowo, bardzo dobrze też się wchłania. Ma przyjemną żelową konsystencję i miły (taki cukierkowy  zapach). Po nałożeniu produktu, oczy wyglądają na zdrowsze i wypoczęte, może przez delikatne napinanie, jednak sińców on nie załatwia! Opakowanie jest wygodne w użyciu, warto również wspomnieć o bardzo interesujących nazwach produktów Anatomicals, tu mamy do czynienia np. z "wyszło oko z worka" jak również napisy na opakowaniach są zabawne. 


SKŁAD:
Aqua, glycerin, glyceryl, polymethancrylate, propylene, glycol, citrus aurantium, copolymer, scleroglucan, diazolidinyl urea, lodopropynyl, hamamelis virginiana extract, butylcarbamate, carbomer,allantoin, triethanolamine, PEG-40, hydrogenated castrol oil, tetrasodium EDTA, perfume


Ocena: 2+
Cena: 19zł/15ml

5 komentarzy:

  1. nie stosuje żelu, ale dobrze wiedzieć:)


    zapraszam do mnie na rozdanie do wygrania 100zł
    www.styliowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę też jeszcze nic nie znalazłam na te moje sińce...

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nigdy nie stosowałam takiego kosmetyku :)
    pozdrawiam :)
    Możemy obserwować?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za dodanie mojego bloga do "ulubionych". Jest mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, że na sińce nie pomaga

    OdpowiedzUsuń