piątek, 16 grudnia 2011

Recenzja: Polska Papka do cery trądzikowej

DZIAŁANIE: preparat aktywnie antybakteryjny, nie drażni, nie uczula. Posiada wybitne działanie odtłuszczające, przeciwzapalne, przeciwtrądzikowe; normalizuje funkcje skóry tłustej, z pryszczami. Zmniejsza przebarwienia i blizny potrądzikowe, powoduje zwężenie nadmierne rozszerzonych ujść gruczołów łojowych.

ZASTOSOWANIE: punktowo na zmiany na skórze, raz lub kilka razy dziennie; płaszczyznowo na noc na skórę twarzy lub ciała po umyciu skóry MLECZKIEM KOSMETYCZNYM i stonizowaniu TONIKIEM ZIOŁOWYM; na dzień połączyć PAPKĘ z MASECZKĄ BIONAWILŻAJĄCĄ nagietkową ; po kilkudniowej kuracji cera jest wyleczona.

Strona firmy: http://jadwiga.vot.pl



Recenzja: 
Niesamowity produkt daje mu same plusy! To coś działa cuda!
Plusy:
- przebarwienia bladną w czasie nocy
- reguluje wytwarzanie się sebum
- wysusza wypryski jak i małe pryszcze
-działa zgodnie z obietnicą producenta
-prosty skład, bez parabenów
-odtłuszcza cerę na długi czas
-zwęża pory
-zapobiega powstawaniu zaskórników

-nie podrażnia i nie uczula
-nie wysusza buzi
-przyspiesza gojenie się króst
-przystępna cena
Minusy:
-brzydko pachnie kamforą
-konsystencja bardzo rzadka

Cena: ok. 20zł
Ocena: 5

6 komentarzy:

  1. No to niemal same plusy, to co najważniejsze to robi :) Chyba ją kupię, bo wszyscy kusza wokoło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O i doczekałam się upragnionej recenzji. Ciekawiło mnie właśnie jak będzie się sprawdzać, bo nie miałam do czynienia z kosmetykiem tego typu. Skoro Ty dostrzegasz same zalety , pewnie zdecyduję się na jej zakup. Jestem bardzo ciekawa jak spisze się na mojej twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wusysza jednak, ale dorby krem dziala cuda, to prawda jest ok

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydałaby mi się taka papka - mam problemy z wypryskami i tłustą cerą. Chyba ją w końcu kupię. Zapraszam Cię serdecznie do wzięcia udziału w moim Noworocznym Rozdaniu: http://krainaluster.blogspot.com/2011/12/rodanie-noworoczne-zapraszam-do-zabawy.html
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. testuję ten kosmetyk obecnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszyscy polecają. Może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń