czwartek, 29 grudnia 2011

Recenzja: Anatomicals masło do ciała Bergamotka i zielony imbir

Smother Superior Bergamot & Green Ginger Body Butter 



"Wiemy, że masz anielskie serce, ale kiedy już nakarmisz wszystkie koty w okolicy

i przeprowadzisz przez jezdnię wszystkie babcie, spełnij jeszcze jeden dobry uczynek
i zadbaj wreszcie o siebie! Masło do ciała sprawi że Twoja skóra będzie nawilżona
i miła w dotyku, a delikatny aromat imbiru i bergamotki ukoi Twoje zmysły. 
To pewne jak amen w pacierzu, że stosując masło regularnie, wkrótce poczujesz się grzechu warta! "

"Bogaty skład zawierający masło kakaowe i miód dogłębnie odżywia i nawilża Twoją skórę. Relaksujące właściwości zapachowe bergamotki i zielonego imbiru wprowadzą Cię w stan ukojenia i spokoju. Lekka formuła masła sprawia, że produkt wchłania się błyskawicznie pozostawiając skórę miękką i wygładzoną."


SKŁAD:

Recenzja:
Produkt jest bardzo dobry, doskonale się wchłania, fajnie nawilża, ale jedno mnie od  niego odpycha...a mianowicie ZAPACH :( Wybierając ten produkt sugerowałam się jego świeżym zapachem, ale ten mi totalnie "nie podszedł" śmierdzi mi jakoś mokrym psem. Przepraszam za wyrażenie.
Plusy:
+opakowanie (niesamowicie przykuwające uwagę i kolorowe)
+konsystencja (delikatna, lekko wodnista)
+aplikacja (bez żadnych problemów)
+szybko się wchłania
+ trwałość zapachu na skórze
+fajnie nawilża i pielęgnuję skórę

Minusy:
-dla mnie zapach
-cena: 23zł za 200ml
-dostępność: jedynie Internet

ocena: 3
cena: 23zł/200 ml

7 komentarzy:

  1. A jak przeczytałam tytuł posta to nasunęła mi się myśl , że musi pięknie pachnieć :D No prawie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda super :))

    OdpowiedzUsuń
  3. opakowania mają ciekawe ale dostępność a właściwie jej brak odpycha

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach mokrego psa :D rozwaliło mnie to okreslenie xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Próbki zamawiałam sama na all. Teraz konsultantki nie chcą same zamawiać bo weszło coś takiego , że muszą to robić w pakietach np po 5 próbek, a nie tak jak dawniej , że można było pojedyńczo...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ten zapach bardzo lubię. Mi on przypomina jaśmin, Mokrego psa w tym kosmetyku absolutnie nie czuję :) Chociaz zapach mógłby być odrobinę subtelniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. te zapachy to miała być mocna strona, kto pisał recenzje, że te śmierdziuchy pięknie pachną! :D

    OdpowiedzUsuń