środa, 21 grudnia 2011

Recenzja: Podkład Rimmel Stay Matte

Stay Matte Foundation (Podkład matujący)



Podkład o nowej generacji zawierający naturalne składniki:

Bawełna - długotrwale i skutecznie kontroluje błyszczenie się skóry, eliminując nadmiar sebum. 

Rumianek - koi wszelkie podrażnienia i redukuje zaczerwienienia.
Ogórek - delikatnie odświeża i pomaga zachować czystość porów.

Unikalny kompleks Natural Shine Control zapewnia matowe krycie bez smug aż do 12 godzin. Formuła pudru przez cały dzień niweluje przyczyny nadmiernego świecenia się skóry. Perfekcyjnie maskuje niedoskonałości. Skóra wygląda świeżo i jest naturalnie matowa. Bezzapachowy. Bez oleju. Bez parabenów. Bez talku.






Recenzja: 
Ja jestem w posiadaniu odcienia 201 classic beige, pozostają do wyboru jeszcze 4 odcienie. Jakie jest moje zdanie na temat tego produktu? Takie, że się na nim zawiodłam.. Kupiłam go tylko przez to, że ma za zadanie matowic naszą buzię, a u mnie się to nie sprawdziło, świeciłam się już po niecałej godzince..Recenzję postanowiłam zrobić krótko w punktach:

PLUSY:
+ma przyjemny skład
+fajnie nawilża buzię
+dobrze się rozprowadza
+opakowanie wygodne w użytkowaniu
+nie tworzy efektu maski
+dobra cena
+wydajny
+bez zapachu

MINUSY:
-brudzi ubrania
-nie matuje
-ciemnieje (widać to na zdjęciu mojej ręki..)
-szybko się ściera
-podkreśla suche skórki
-nie kryje niedoskonałości
-nie koi
-nie odświeża

Na mnie się nie sprawdził, także go nie polecam!

Ocena: 2
Cena: 18zł/30ml

                                                                                                                            

Rozdanie z marką Rimmel u:


Trwa do: 05.01.2012r

6 komentarzy:

  1. Szkoda, że sie nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  2. U to faktycznie.... 18zł piechotą nie chodzi. Mogli się bardziej postarać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś te podkłady Rimmela mają w sobie niedobrego- to już kolejny, o którym czytam, że ciemnieje

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba nie widziałam jeszcze pozytywnej opinii na temat tego podkładu. Nawet nigdy mi przez myśl nie przeszło żeby go kupić, głównie ze względu na kolory, które i tak są dla mnie o wiele za ciemne. Ogólnie nie lubię podkładów Rimmel.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam podkład o odcieniu nr 200 soft beige bardzo sobie chwalę. Zapraszam do poczytania recenzji na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń