poniedziałek, 19 grudnia 2011

Recenzja: Carmex


Ja dostałam do testów Carmex truskawkowy w klasycznej tubce, także chciałabym się podzielić z Wami moim zdaniem na jego temat. Pewnie w Internecie krąży już mnóstwo jego recenzji, no ale ile ludzi tyle opinii :)

SKŁAD:

Parę słów od producenta:


Co powoduje, że usta są popękane?

Usta pękają, bo są zbyt suche. Dzieje się tak dlatego, że są one zwykle narażone na działanie suchego powietrza, promieni słonecznych, wiatru i kurzu.

Czy Carmex nawilża usta?

Tak. Balsam do ust Carmex zawiera unikalny zestaw składników, wraz z naturalnymi substancjami nawilżającymi, takimi jak masło kakaowe i lanolina. Te i inne składniki nadają ustom zdrowy wygląd, dzięki utrzymywaniu odpowiedniego poziomu nawilżenia, co zapobiega ich wysuszaniu i pękaniu.

Kiedy należy używać balsamu Carmex?

Carmex koi, nawilża, łagodzi suche i popękane usta. Stosuj balsam do ust Carmex tak często, jak jest to konieczne.

Czy mogę stosować Carmex przed nałożeniem pomadki?

Tak! Zalecamy stosowanie balsamu do ust Carmex przed i po nałożeniu pomadki, aby ułatwić jej równe nakładanie, utrzymać odpowiedni poziom nawilżenia, uzyskać długotrwały efekt miękkiego i gładkiego wyglądu ust.

Dlaczego odczuwam mrowienie ust po nałożeniu balsamu Carmex?

Carmex zawiera kamforę i mentol. Składniki te powodują efekt chłodzenia, przynoszą ulgę podrażnionym, mocno popękanym ustom, nadają im zdrowy wygląd, dzięki temu czujemy się tak dobrze i dobrze wyglądamy.

Czy balsam do ust Carmex jest testowany na zwięrzętach?

Nie. Nigdy nie testowaliśmy produktu na zwierzętach – produkt testują członkowie naszej rodziny! Oczywiście wszystkie balsamy do ust Carmex przechodzą analizy i testy chemiczne, przed opuszczeniem fabryki.

Czy Carmex jest popularny?

Przez wiele lat balsam do ust Carmex był największym sekretem stosujących go modelek, celebrytów i wizażystów zajmujących się makijażem artystycznym. Trudno jest jednak utrzymać doskonały produkt w sekrecie przez dłuższy czas! Carmex to jeden z najlepszych balsamów do ust na świecie. Co minutę sprzedajemy 130 sztuk. Niezmiennie od 11 lat Carmex to najczęściej polecany przez farmaceutów w USA balsam do ust.

RECENZJA:
Przez pierwsze dni stosowania byłam zawiedziona tym produktem, ponieważ mrowił mi nieprzyjemnie usta, śmierdział jak dla mnie niemiłosiernie i najważniejsze miałam po nim jeszcze bardziej popękane usta niż wcześniej! Jednak z każdym dniem sytuacja się zmieniała i moje usta zaczęły się do niego przyzywczajac. Aktualnie są gładziutkie i pięknie wyglądają, a to tylko zasługa tego produktu! Nawet wazelina nie dawała takich rezultatów jak on :) Warto również dodać, że znacznie szybciej zniknęło mi po nim zimno. Jest w miarę wydajny jak na taki żelowy produkt i całkiem tani. Tubka ułatwia aplikację. Jedyny minus to właśnie ten zapach! A szkoda...

Ocena: 4-
Cena: 8zł

6 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze okazji spróbowac produktów z Carmexu. Póki co jaram się balsamikiem a'la wazelina z Wibo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja póki co jestem wierna carmexowi w wersji klasycznej czyli tym takim zwykłym sztyfcie. Może jak mi się skończy to się skuszę na ten? Tylko boję się że włosy mi się będą lepić do ust... ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. polubiłam carmexy w tubce. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię mam w tubce wiśnię

    OdpowiedzUsuń
  5. używam zwykłego w słoiczku i dodatkowo tubki wiśniowej ;)

    OdpowiedzUsuń