środa, 7 grudnia 2011

Recenzja: Jadwiga krem matująco-antybakteryjny

Jadwiga Pielęgnacja Skóry Trądzikowej; krem matująco - antybakteryjny

DZIAŁANIE: krem do intensywnej pielęgnacji cery tłustej, trądzikowej i mieszanej. Osłabia pracę gruczołów łojowych bez wysuszania skóry, działa antybakteryjnie i kojąco; odblokowuje pory, oczyszcza i wygładza cerę; zapobiega powstawaniu zaskórników, ściąga pory, odświeża i nadaje ładniejszy kolor skórze. Cera staje się nawilżona i delikatna. Krem łatwo się wchłania, zapewnia matowy wygląd cery; idealny pod makijaż. Chroni przed promieniami UV.
Dzięki wyjątkowej recepturze łączy wyselekcjonowane substancje czynne: CYNK, WYCIĄGI z POKRZYWY, ŁOPIANU, BABKI LANCETOWATEJ - o właściwościach przeciwzapalnych, przeciwłojotokowych i dezynfekujących. Oczyszcza, ściąga, poprawia ukrwienie i ułatwia gojenie naskórka; SIEMIĘ LNIANE - działa łagodząco, rozpulchniająco-zmiękczająco, reguluje rogowacenie naskórka, poprawia elastyczność, przyspiesza proces ziarninowania i regeneracji naskórka;ALANTOINA; D-PANTENOL - PROWITAMINA B5 - działa łagodząco, kojąco, zmniejsza podrażnienia, przyspiesza gojenie ran i bliznowacenia, regeneruje, zapobiega nadmiernemu wysuszaniu się skóry, nadaje skórze miękkość i gładkość; GLINKA ZIELONA - wchłania nadmiar sebum, łagodzi stany zapalne, wygładza ślady po trądziku, zwęża rozszerzone naczynka krwionośne, oczyszcza, odkaża, ściąga i regeneruje; WIT. A - ogranicza przetłuszczanie się skóry, obkurcza gruczoły łojowe, wygładza i pojędrnia naskórek; WIT. E - wychwytuje wolne rodniki;
ZASTOSOWANIE: nakładać codziennie rano i wieczorem na dokładnie oczyszczoną skórę.
SKŁAD: Aqua, Stearyl Alcohol (and) Steareth-7 (and) Steareth-10, Glyceryl Undecylenate, Isopropyl Myristate, Cetyl Alcohol, glycerin, Panthenol, Cetearyl Alcohol, Linum Usitatissimum, Paraffinum Liquidum, Diazolidinyl Urea, Methyloparaben, Propylparaben, Urtica Diolca, Arctium Lappa Extract, Piantago Lanceolata, Propylene Glycol, Zinc Oxide, Montmorillonite, Rethyl Palmitate, Tocopheryl Acetate, Lavendula Hybrida, Aniba Rosaedora.
Moja recenzja:
Trochę zawiodłam się na tym produkcie jeśli chodzi o efekt matujący, a takiego brak. Po chwili buzia się świeci..Natomiast krem jest niesamowicie wydajny, odrobina wystarczy żeby rozsmarować go po całej twarzy, aplikacja nie sprawia problemów. Również wchłania się niesamowicie szybko. Produkt brzydko pachnie przypomina maść rozgrzewająca mojej mamy..Lecz ze względu na naturalny skład nie można mieć mu tego za złe. Przejdźmy  do najważniejszej kwestii a mianowicie efektów. Chroni nas przed promieniowaniem UV, co jest niezbędne. Dobrze nawilża buzię i najważniejsze działa antybakteryjnie, pryszcze zniknęły! Moja skóra jest po jego użyciu wygładzona i ma ujednolicony koloryt. Krem stanowi również dobrą bazę pod makijaż. Nie jestem w stanie opisać opakowania, ponieważ dostałam jedynie próbeczki. Produkt nie powoduje żadnych podrażnień, na pewno będzie się idealnie nadawał dla alergików. 
Na stronie: http://sklep.jadwiga.eu/, można go dostać w korzystnej cenie 27zł. Jak na kosmetyk naturalny nie jest to wcale dużo. Tym bardziej że spełnia oczekiwania, no może poza matowieniem. 

Ocena: 3+
Cena: 27zł/50 ml 

NIEDŁUGO RECENZJA PAPKI ANTYBAKTERYJNEJ

5 komentarzy:

  1. Mnie ten zapach na tyle zniechęca, że nie jestem w stanie go używać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. No rzeczywiście lipa z tym zapachem, hehe mam wrażliwy nos, ale jednak trochę zalet ma ten kremik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli krem matujący nie matowi - to bez sensu. Ja mam tłustą skórą i odkąd ją nawilżam, zamiast matowić, to jej stan zdecydowanie się poprawił i przestała błyszczeć. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wąłsnie go testuje i nie mam problemu ze swieceniem ale widze norlamnie przydymiona warz jak na mat

    OdpowiedzUsuń