sobota, 29 października 2011

Recenzja: Quiz Cosmetics cz. 3 (twarz)


Dziś recenzja kosmetyków Quiz Cosmetics przeznaczonych do buzi :)
http://quiz.pl/



Odcień 01-beżowy

Specjalna formuła fluidu zawierająca kompleks nawilżający Hydroveg  skutecznie nawilża skórę, czyniąc ją miękką i gładką. Odpowiednio dobrane substancje aktywne pielęgnują cerę i poprawiają jej kondycję. Lekka konsystencja sprawia, że zmarszczki i pory są znacznie mniej widoczne, a makijaż wygląda bardzo naturalnie. Idealnie kryje wszelkie przebarwienia i niedoskonałości zapewniając perfekcyjne wykończenie makijażu.Wit E i  B5 odżywiają skórę i chroni ją przed szkodliwym działaniem wolnych rodników.

Jest to produkt, który jak dla mnie jest najgorszy spośród produktów, które dostałam do testów. Na mojej twarzy się nie spisał, jedyne co robił to nadawał delikatny kolor.. Największa zaleta tego produktu to jego opakowanie, ładnie wygląda pompka ułatwia nakładanie produktu, również estetycznie wygląda (literki o dziwo się nie ścierają). Jeśli chodzi o kwestię aplikacji to fluid bardzo dobrze się rozprowadza i dopasowuje się do naszej buzi. To byłyby jedyne zalety tego produktu, ponieważ nie zauważyłam żeby krył cokolwiek na twarzy, cera się po nim świeci, makijaż rzeczywiście wygląda naturalnie, ponieważ ten fluid nic nie robi :) Ma również bardzo chemiczny zapach i posiada w składzie TALK, także zapycha pory. W kwestii odżywiana naszej skóry to nie mam nic do powiedzenia bo nic nie zauważyłam. Buzia po nim może rzeczywiście staje się gładka, ale produkt szybko ściera się z twarzy. Może powodować uczulenia, moja mama po nim dostałą potwornej wysypki! Kosmetyk występuje w pięciu odcieniach, ja posiadam najjaśniejszy. 


Ocena: 2
Cena: 8,52zł

Nr.12


Zapewnia perfekcyjne wykończenie makijażu. Sprawia, że nawet poszarzała i zmęczona cera nabiera świeżości i zyskuje młodzieńczy wygląd. Dzięki jedwabistej konsystencji łatwo się rozprowadzają nadając cerze świetlisty, zdrowy wygląd, ożywiając ją i dodając jej blasku. Rozświetla cerę dzięki złotym drobinkom, nadając jej tym samym zdrowy wygląd. Skóra muśnięta pudrem staje się bardziej wypoczęta i oczywiście przyciemniona. Cera wygląda na lekko opaloną i zyskuje naturalny blask.

Za to to jest bardzo fajny produkt, szkoda że otrzymałam najciemniejszy odcień, ponieważ jestem zmuszona stosować go jako bronzera. Na policzkach trzyma się ok. 4h, jest bardzo na pigmentowany i ma bardzo ładny kolor. Opakowanie również wygląda estetycznie, co prawda jak do mnie przyszedł pocztą to musiałam przykleić na kropelkę wkład, ale już się trzyma. Produkt nie najgorszy jak na swoją cenę, występuje w sześciu odcieniach. Rozświetlenie jest bardzo delikatne, co przy mojej tłustej cerze się ceni. W aplikacji nie ma żadnych problemów.


Ocena: 3+

Dziękuję firmie Quiz Cosmetics za udostępnienie mi produktów do testów.

Na koniec, chciałam Wam pokazać mój wczorajszy makijaż z użyciem różu Cherie:


Pozdrawiam,
moher_

3 komentarze:

  1. ciekawa, szczera recenzja :)a makijaż mi się podoba .

    OdpowiedzUsuń
  2. --.૪ śliczny makijaż . były już wyniki tego twojego konkursu komentarzowego ?

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mialam tego podkładu, ale róz mam bardziej 'różowy' i jest calkiem fajny;)

    OdpowiedzUsuń