czwartek, 13 października 2011

Recenzja: Quiz Cosmetics cz. 1 (oczy)

Quiz Cosmetics cienie Fashion Trendy


Luksusowo gładkie, idealnie przylegające, jedwabiste cienie do powiek.Dzięki specjalnie opracowanej formule są bardzo miękkie i delikatne. Aksamitna konsystencja pozwala na komfortową aplikację oraz ułatwia tworzenie ciekawych kompozycji kolorystycznych. Bogate w pigmenty cienie zapewniają trwały makijaż oczu na cały dzień. Pposiadają bardzo atrakcyjną i szeroką gamę kolorów.

Duo nr. 49


Trio nr. 19


Jestem pod ogromnym wrażeniem tych kolorów są niesamowite! Pani Ania idealnie trafiła w moje gusta. Jeśli chodzi o pigmentację to jedynie w różowym jest duża, z resztą trzeba trochę popracować.Cienie są jedwabiste i zawierają delikatne drobinki. Co do trwałości to bez bazy cienie wytrzymują około dwie godzinki, jeśli mamy dobrą bazę to bez problemu cały dzień będziemy je mieć na powiekach. Nie miałam z nimi żadnych problemów, nie osypują się i dobrze aplikują. Opakowanie jest  ładne i poręczne, cienie idealnie mieszczą się w kosmetyczce. Są dosyć wydajne starczą na pewno na długi okres czasu. Cała seria zawiera szeroką gamę kolorów, cienie są tanie i bardzo ładnie wyglądają na powiekach. Można kupić je w sklepie internetowym firmy lub na miejskich bazarkach.

Ocena: 3
Cena: 3.99zł /6g.

Dziękuję firmie Quiz Cosmetics za możliwość testowania ich produktów, jednocześnie zapraszam was na stronę firmy.

6 komentarzy:

  1. Duo to całkowicie moje kolory :) Błękity skojarzyły mi się z sylwestrową imprezą :D

    OdpowiedzUsuń
  2. posiadam cienie tej firmy, i jakoś nie przypadły mi do gustu, jak dla mnie za ' twarde ' :) cóż, kwestia gustu :) moimi faworytami są cienie z Inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w duo. Idealne do romantycznego look'u:).

    OdpowiedzUsuń
  4. nie sądziłam ze jest trio z tych cieni ;) ale fajne nawet!

    OdpowiedzUsuń
  5. jak za taką cenę to brzmi naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie spotkałam ich jeszcze w żadnym sklepie lub drogerii.A szkoda, bo podobają mi się te nasycone kolorki.

    OdpowiedzUsuń