wtorek, 18 października 2011

Recenzja: Quiz Cosmetics cz. 2 (usta)

Dziś przychodzę z recenzją błyszczyków Quiz Cosmetics, które dostałam do testów. Jednocześnie chciałabym Wam bardzo podziękować, ponieważ mam już 100 obserwatorów. Dziękuję!


Delikatnie, a zarazem efektownie podkreśla usta, nadając im subtelny kolor i blask. Kompleks witamin i naturalnych składników odżywczych pielęgnuje usta i utrzymuje odpowiedni poziom ich nawilżenia. Błyszczyk zapewnia efekt większych, aksamitnych i cudownie błyszczących ust przez długo czas.


Ten błyszczyk zrobił na mnie największe wrażenie, na prawdę bardzo długo utrzymuje się na ustach i ich nie skleja. Minusem jest to, że nie ma zbyt konkretnego koloru, również jest słabo kryjący. Co możecie zobaczyć na załączonym obrazku. Podoba mi się jego zapach jest taki subtelny. Co do aplikatora, to jest bardzo malutki, zresztą cały błyszczyk jest mały, ale za to podręczny. Opakowanie jest ładne, chociaż niedługo pewnie zetrą się literki.  Nie jest to zły błyszczyk jak na swoją cenę to i tak mnie zaskoczył ;)

Cena: 5,50zł
Ocena: 4-

Błyszczyk Safari nr. 35

Nawilża i chroni usta przed wysychaniem i pierzchnięciem.
Aksamitna konsystencja nadaje ustom intensywny połysk i subtelny kolor.
Specjalna formuła zapobiega sklejaniu się ust, a przepiękny smakowy zapach potęguje przyjemność aplikacji.


Jeśli chodzi o to cudeńko, to nie podoba mi się jego kolor jest za ciemny jak dla mnie, ale za to jest niesamowicie kryjący. Trochę bardziej skleja usta niż jego poprzednik, zapach ma podobny do Glance Shine. Opakowanie również jest atrakcyjne, a aplikatorek mały. Co do trwałości to nie jest ona powalająca, szybko schodzi z ust. Literki też zaczynają się powoli ścierać. Jak dla mnie jest trochę gorszy niż Glance Shine, może dlatego że jest znacznie tańszy.

Cena: 2,47zł/ 5ml
Ocena: 2+

Teraz jak prezentują się na ustach:

  Glance Shine

Safari

Zapraszam Was na stronę firmy Quiz Cosmetics:

9 komentarzy:

  1. zdecydowanie bardziej podoba mi się ten pierwszy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory bardzo ładne, również bardziej podoba mi się ten pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie podoba się kolor tego drugiego, smakowity taki :)







    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  4. mam safari, lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten drugi błyszczyk i bardzo go lubię :)

    Zapraszam na Rozdanie

    http://blizniaczki09.blogspot.com/2011/10/to-juz-czas-na-rozdanie.html?showComment=1318708249859

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie ten drugi nie przypadł do gustu, bo bardzo się kleił i nie podobała mi się jego konsystencja.

    OdpowiedzUsuń