niedziela, 25 września 2011

Ogłoszenie :)

Niestety dziś wyjeżdżam do szkoły Warszawy, a w związku z tym że nie będę miała na razie komputera. Mój dostęp do Internetu będzie bardzo ograniczony. Jak wrócę w weekend to na pewno zamieszczę jakiś post. To żegnam się z wami i do zobaczenia w piątek! Trzymajcie kciuki, żeby wszystko było dobrze i żebym przeżyła :P
P.S Jeśli chodzi o konkurs komentarzowy, to liczba 600 nie została jeszcze przekroczona, ale mogę powiedzieć, że dodatkowo wybrałam parę dziewczyn które najwięcej się udzielały od początku istnienia mojego bloga. Między nimi rozlosuję nagrodę dodatkową, piszcie komentarze a może i wam uda się jeszcze dołączyć do tej listy.

7 komentarzy:

  1. udanego tygodnia;)) trzymaj się;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hm .... no chciałoby się być na takiej liscie. a pomysłu jednak nie zgapiłam c;

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog :)

    zapraszam do mnie na bloga, będzie mi miło jeżeli dodasz mojego bloga do obserwowanych i pozostawisz komentarz :)

    OdpowiedzUsuń