niedziela, 4 września 2011

Konkurs komentarzowy.


Hej dziewczyny w celu rozkręcenia mojego bloga i równocześnie podziękowaniu dotychczasowym obserwatorom (jest już Was 90- bardzo dziękuję ;*), zorganizowałam konkurs komentarzowy. Wygrywa 600 komentarz, na razie jest ich grubo ponad 300. 
Nagrody Wam nie pokażę, ponieważ to będzie NIESPODZIANKA, do tego czasu zdążę już coś dla was kupić :)

Zasady:
*osoba, która umieści 600 komentarz musi być obserwatorem mojego bloga (także warto go obserwować, bo jeśli zostawisz 600 komentarz, a nim nie będziesz w tedy nic nie wygrywasz)
*nie biorę pod uwagę w konkursie komentarzy "reklamowych"
*miło mi będzie jeśli umieścisz w blogrollu czy wspomnisz w poście o moim konkursie i dodasz zdjęcie z tego postu (taka osoba jeśli wygra dostanie na pewno jakiś bonusik)

Życzę powodzenia i pozdrawiam!
;*

13 komentarzy:

  1. Ale fajny pomysł ;) Zaraz zamieszczę informację ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsze widze taki konkurs, swietny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe , mogłoby mi się w końcu udać;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo ciekawe, ciekawe. I bardzo sprytnie zrobione, bo wygrywa 300 komentarz ogółem (a dostęp do tej liczby masz tylko Ty) i chyba żadna się na tyle nie wycwani, żeby być tą 600. Super!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow ! świetny pomysł, jeśli się zgodzisz to u siebie zorganizuję coś podobnego ? (:

    OdpowiedzUsuń
  6. info o konkursie: http://natalka-poleca.blogspot.com/p/rozdania.html


    a tak wgl to świetny pomysł z tym . :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny konkurs!

    Obserwuję i zapraszam do mnie www.x-dreams-come-true-x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Na moim blogu taki sam konkurs tylko wygrywa 200 komentarz mam nadzieję, ze się nie gniewasz, że zgapiłam od cb pomysł z konkursem
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń