niedziela, 6 maja 2012

Recenzja: Max Factor Smooth Effect Foundation

Max Factor Smooth Effect Foundation
creamy ivory 45


Sekret perfekcyjnego krycia Smooth Effect Foundation leży w formule SkinTone zawierającej substancje silnie nawilżające. To właśnie dzięki intensywnemu nawilżeniu skóra staje się idealnie gładka. Pigmenty matujące pozwalają natomiast na zamaskowanie wszelkich niedoskonałości - takich, jak rozszerzone pory czy przebarwienia. Teraz cera będzie świeższa i bardziej promienna niż kiedykolwiek.
Smooth Effect Foundation jest odpowiedni również dla kobiet z wrażliwą cerą oraz dla osób z trądzikiem, ponieważ jego formuła nie blokuje porów. Podkład jest dostępny w szerokiej gamie kolorystycznej, która podkreśli i wyrówna każdy odcień skóry. 


Cena: do 40zł
Pojemność: 30ml

Recenzja:
Plusy:
+wyrównuje koloryt buzi
+nie pachnie
+przyjemna, kremowa konsystencja 
+dobrze się rozprowadza na buzi, świetnie współpracuje z pędzlami do podkładu
+stapia się ze skórą
+nie podrażnia
+nie zapycha
+świetne plastikowe opakowanie, które można bez problemy rozciąć na pół
+wygładza buzię
+idealny dla osób które mają mało do ukrycia, jest w stanie ukryć drobne zaczerwienienia i wypryski
+naturalne wykończenie
+nie roluje się

Minusy:
-nie kryje tak jakbym tego potrzebowała
-wysusza moją twarz
-bardzo ciemnieje odcień który mam powinien być dla mnie za jasny jednak produkt ciemnieje o parę tonów!!
-matuje, ale nie na długo
-podkreśla skórki
-słaba trwałość do 4h, ściera się
-nie posiada SPF
-mało wydajny

Ogólnie mówiąc jest to lekki podkład dla osób mało wymagających, niestety tłusta cera z niedoskonałościami się z nim nie polubi! Przynajmniej moja cera.

Ocena: 3

11 komentarzy:

  1. Muszę wypróbować ;p


    http://niezrpzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jeśli wysusza i podkreśla suche skórki to niestety od razu jest u mnie skreślony :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam cerę normalną przesuszoną i w ogóle nie podkreślił u mnie suchych skórek ani nie wysuszył:)

      Usuń
    2. To znak, że ten podkład przeznaczony jest do cery mało problematycznej.

      Usuń
  3. Nie cierpie go za te podkreślanie skórek! Dobra recenzja zgadzam się w 100%
    www.beauty-fresh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie to jest to jeden z lepszych podkładów ale ile ludzi tyle gustów ;) Ja np. nie lubię revlon colorstay którego niemalże wszyscy uwielbiają a wręcz kocham photo ready który ma gorsze opinie ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę ,że ma dużo minusów :( Wydawał się być dobry. Nigdy nie stosowałam tego podkładu. Zdecydowanie wolę REVLONA od Max Factora

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że tak szybko znika z twarzy... Do pracy się nie nada...

    Przy okazji zapraszam do odpowiedzi na wybrany TAG -> http://raisin1989.blogspot.com/2012/05/uahaaa-byy-sobie-tagicztery.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam jego próbkę i nie zaprzyjaźniliśmy sie niestety :D Bardzo słabe krycie, trwałość też marna.

    OdpowiedzUsuń
  8. niestety dużo wad przez które na pewno bym go nie kupiła..
    dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń