wtorek, 22 maja 2012

Recenzja: Antyperspirant Roll-on Garnier mineral (Wizaż24)



Antyperspirant Silky Roll On


Łączy w sobie delikatność jedwabiu i cudowny zapach, dzięki czemu skóra pod pachami pozostanie 
miękka i świeża przez cały dzień, pielęgnuje skórę, pozostawiając uczucie świeżości i suchości.

Gdzie kupić: TUTAJ
Cena: 10,60zł
Pojemność: 50ml

Recenzja:
+pięknie pachnie
+rzeczywiście bardzo dobrze chroni przed poceniem się, no może nie 48h ale jest ok!
+wydajny
+poręczne opakowanie
+szybko się wchłania
+zapach utrzymuje się aż do kąpieli
+nie podrażnia po depilacji
+tani
-zostawia ślady na ubraniach jeśli się nie odczeka odpowiedniej ilości czasu 
-czasem na kulce nie ma produktu, a wyciskając wylatuje go za dużo

ocena: 4+

3 komentarze:

  1. lubię antyperspiranty w kulce Garniera :) używam ich bez przerwy odkąd pojawiły się na rynku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam Garniera, bo ukochałam sobie Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze byłam zachwycona sprejami, szczególnie Rexona, ale odkąd spróbowałam kulek Garniera przeżuciłam się bezpowrotnie. Co jakiś czas od niechcenia używam sprejów aby po prostu je zużyć.

    OdpowiedzUsuń