poniedziałek, 14 maja 2012

Recenzja: Cienie Butterfly Julietta 05 (wizaż24.pl)


Cienie Do Powiek Julietta


"satynowa powłoką koloru zawierają rozświetlające pigmenty, które wydobywają głębie koloru optycznie otwierają oko"




Gdzie kupić: TUTAJ
Cena: 4,99zł
Waga: 6,5g
SWATCH:


MAKIJAŻ WYKONANY CIENIAMI:


Recenzja:
Plusy:
+duże napigmentowanie
+piękne perłowe kolory
+duży wybór odcieni
+niska cena
+duża trwałość przy bazie pod cienie, bez bazy ok. 4h
+nie rolują się w załamaniach
+estetyczne opakowanie
+idealne zarówno na makijaż dzienny jak i wieczorowy
+uniwersalne, można zabrać je wszędzie 

Minusy:
-trwałość bez bazy mogłaby być lepsza

Ogólnie polecam Wam te cienie zrobiły na mnie niesamowite wrażenie i na pewno kupię sobie jeszcze inne kolorki z tej serii Julietta. Jak na swoją cenę są rewelacyjne.

Ocena: 4+

4 komentarze:

  1. Wydają się być całkiem przyzwoite :)
    PS Paczka ekspresowo dotarła i jest już u mnie:>

    Buziak:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny makijaż :) Testowałam już pare cieni z Butterfly i byłam podobnie zadowolona :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Trafiłam na Twój blog przypadkowo, i powiem Ci, że ciekawie tutaj :) Bardzo fajne recenzję, oraz makijaże. Powodzenia ! ;)

    OdpowiedzUsuń