wtorek, 31 maja 2011

Truskawkowe orzweźwienie!


Dziś przychodzę do was w te upalne dni ( u mnie jest dziś 29 stopni :DD ) z recenzją truskawkowej mgiełki do twarzy Avonu z serii Avon Naturals:
 

Świeżość truskawkowej rosy - lekka mgiełka do twarzy z ekstraktem truskawki odświeża, rewitalizuje, nawilża i pięknie pachnie.
Seria Naturals swą niezwykłą siłę czerpie z najwspanialszych skarbów, jakimi obdarza nas Matka Natura. Kosmetyki te, opierając się na bazie dojrzałych i słodkich owoców oraz aromatycznych przypraw, skutecznie regenerują, odżywiają, rewitalizują  i energizują skórę dodatkowo czyniąc ją rozkwitająco piękną. 


Fenomenalnie orzeźwiająca, delikatna mgiełka do ciała o prześlicznym, truskawkowym zapachu.  Jej zapach jest tak śliczny, że nie mogę powstrzymać się nią cały czas pryskać, tym bardziej że jestem miłośniczką truskawek. Cudownie odświeża i poprawia samopoczucie. Łatwo się rozpyla, może nie jest bardzo trwała bo zapach czujemy tylko chwilę, ale wybaczam jej to. Świetna na upalne dni. Pewnie nie jest aż tak spektakularna jak wody termalne, ale można powiedzieć, że to taki tańszy odpowiednik ; )

Ocena: 5

9,90zł / 120ml

Oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie podzieliła się z wami moją ulubioną wodą smakową, tamtaradam:

 Te dwie rzeczy i jestem szczęśliwa w upał :))

P.S Owocnego opalania!

1 komentarz:

  1. uwielbiam truskawkową wodę żywca a na tą mgiełkę miałam fazę kilka lat temu, po wypróbowaniu wszystkich ulubieńcem została jeżyna wanilia :)

    OdpowiedzUsuń