wtorek, 17 maja 2011

Recenzja kremu Rival de Loop Pure Skin!

Krem przeznaczony do pielęgnacji cery mieszanej i tłustej z tendencją do wyprysków. Krem o delikatnej konsystencji: wygładza skórę, zawarte w kremie aktywne substancje takie jak lukrecja i prowitamina B5 łagodzą podrażnienia; nawilża i ujędrnia skórę, redukuje ilość produkowanego sebum i zapewnia długotrwały efekt matujący. Przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry.


Kupiłam go ze względu na to, że nie miałam chwilową pieniążków a poprzedni krem Ziaji mi się skończył. Kosztował w Rossmannie coś koło 6 zł. Dostajemy 50ml produktu. Jak dla mnie nie jest godny polecenia, nie zauważyłam żadnych zmian na mojej skórze, a to o czym nas zapewnia producent całkowicie nie działa. Wyprysków również nie eliminuje, rozkwitają na mojej buzi nadal! Ma bardzo nieprzyjemny zapach, może to przez Panthenol. Szczerze go NIE POLECAM!


Buziaki;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz