środa, 25 maja 2011

Lakier Wibo+ krem

Dziś chciałabym wam polecić lakier Wibo "Express growth" numerek 12.


Lakier z zaawansowaną multi-witaminową formułą wspomagający wzrost paznokcia.
Zawiera:
- Wapń
- Proteiny soi
- Witaminy: A, C, E.



Miałam go na paznokciach cały tydzień, dziś mi trochę zszedł (bo stres przed ustnymi maturami, jeszcze tylko jutro polski i wakacje). Polecam wam go, jest bardzo delikatny czego dużo osób może nie lubić i słabo kryje, ale pozostawia taki subtelny różowo-srebrny kolor, który atrakcyjnie wygląda na naszych pazurkach.

Cena: około 5zł / 8ml

                                                                                                                                                       
Testuję właśnie krem Vichy NORMADERM na dzień, mam tą wersję 30ml. Jak go skończę to na pewno coś wam więcej o nim napiszę. 

Buziaki, trzymajcie kciuki!!

1 komentarz:

  1. Ja bardzo lubię delikatne lakiery ;). Ten jest cudny. Obserwujemy się ? Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń