środa, 14 listopada 2012

Wizyta w salonie Nailhouse w Warszawie




Witam Was serdecznie ostatnio miałam przyjemność skorzystać z zabiegu OPI Mani w salonie Nailhouse w Warszawie:

Nail House to przestronny i nowoczesny salon wyposażony w 4 luksusowe fotele do pedicure, oraz 4 stanowiska do manicure. Jego niepowtarzalny wystrój spowoduje, że poczujesz się wyjątkowo. Używamy tylko najlepszych produktów i lakierów marki O.P.I, co zapewnia najwyższą jakość usług.

Wystrój wnętrza rzeczywiście mnie urzekł, przestrzenne pomieszczenie wprowadza nas w krainę luksusu i relaksu, gdzie możemy zapomnieć choć na chwilę o problemach. Panuje tam na prawdę miła atmosfera, może to za sprawą tych przemiłych Pań które tam pracują. Zabieg OPI Mani polegał na opiłowaniu płytki, odsunięciu i wycięciu skórek oraz pomalowaniu paznokci odżywką i lakierem, ja wybrałam kolor nude, który niesamowicie wyglądał na moich dłoniach. Polecam Wam srdecznie ten salon, ponieważ na prawdę opłaca się wydać parę groszy aby mieć paznokcie w niesamowitym stanie. Moje teraz odżyły i wyglądają świetnie. Na prawdę jestem zadowolona, tym bardziej, że bardzo lubię markę O.P.I a ich lakiery trzymają się naprawdę długo na paznokciach.

Tak prezentowały się moje paznokcie po wyjściu z salonu:






Zapraszam do lektury SPA MAGAZINE:

http://www.spamagazine.pl/index.php?id=15

2 komentarze: