sobota, 18 sierpnia 2012

Trochę prywaty, czyli fotorelacja z wyjazdu!

Władysławowo'12


(płyniemy tramwajem wodnym do Gdańska)


(Gdańsk stare miasto)

(Kataryniarz)

(Gdańsk, akurat trafiliśmy na Jarmark Dominikański)

(nareszcie pogoda)

(po zachodzie słońca)

(dzienny make-up)

(Lunapark Sowiński we Władysławowie)

(słynne Zielone Raciborskie piwo)

(kupiony za 5zł lakier Golden Rose 210)

(jeden z makijaży na wyjścia)

(duże fale)

 To był taki szybki skrót moich wakacji, szkoda że już się skończyły :(
Pozdrawiam ;*

8 komentarzy:

  1. Piękny masz kolor oczu :) Fajnie że udały się wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też bym pojechała nad morze, chociaż na 2 dni :( ale z Krakowa to trzeba się wybrać na dłużej, bo się nie opłaca :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak rzeczywiście, sama podróż długo zajmie. Ja z mazowieckiego jadę do Władka 7,5h.

      Usuń
  3. Plażowanie, plażowanie :-)
    Ja mam morze 15km , ale w górach ngdy nie byłam..
    \Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    Masz śliczne loczki, zawsze takie chciałam ;>
    prze-testuje.blog.spot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozazdrościć ja zawsze chciałam mieszać nad morzem.
      Dziękuję ;) Na pewno wpadnę na Twojego bloga.

      Usuń
  4. prze-testuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze nie czytałam pamiętnika narkomanki, ale mam taki zamiar ;-)

    OdpowiedzUsuń