środa, 17 sierpnia 2011

Bubel: Nawilżający krem na dzień Vichy Normaderm

                                       (zdjęcie z Google, ponieważ aparat odmawia posłuszeństwa)

Chyba jeszcze nigdy nie zawiodłam się tak na produkcie Vichy, krem ten jest przeznaczony dla skóry z niedoskonałościami, ja takową posiadam. Kupiłam go z myślą, o poprawieniu kondycji mojej skóry. Jednak się zawiodłam, ponieważ wcale mi nie pomógł. Jestem w posiadaniu wersji 30ml. Zapłaciłam za niego 30zł i niestety wyrzuciłam pieniądze w  błoto.

Jedyne plusy:
*aplikacja, krem szybko się wchłania i dobrze rozprowadza
*opakowanie
*nadaje się pod makijaż

Minusy:
*nie zwalcza niedoskonałości
*nie nawilża
*nie matowi
*brzydko pachnie (jak płyn do spryskiwaczy)
*nie niweluje zaskórników
*nie zmniejsza porów
*nie wygładza
*mało wydajny
W sumie można powiedzieć, że ten krem nie robi nic. Używałam go do końca i chciałam mu dać jeszcze szanse, ale niestety. Nie spełnia swojej roli. Także nie polecam Wam go.

Dajcie znać czy Wy też miałyście styczność z tym kremem i jakie są Wasze opinie na jego temat?

8 komentarzy:

  1. nie spotkałam się jeszcze z dobrymi opiniami na temat tego kremu. podobno z całej serii Normaderm tylko, żel daje radę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale dużo minusów, na niedoskonałości polecam Effaclar duo (+jakiś filtr) ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje się, że wydasz więcej, kupisz "sprawdzony krem dobrej firmy" i będziesz zadowolona, a tu niespodzianka. :) Cóż, nie zawsze cena idzie w parze z jakością. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uuu, współczuję fatalnego zakupu i jednocześnie cieszę się, że sama się nie skusiłam. Dowód na to, że nie zawsze znane firmy z dobrą opinią wypuszczają dobre produkty...
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli mówiąc szczerze ten krem nic nie robi.Jako bazę pod makijaż szkoda mi wydawać tyle kasy
    pozdrawiam
    u-majorki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za recenzje, przymierzałam się do zakupu jakiegoś kremu z Vichy, już wiem, po co nie sięgać. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń