niedziela, 19 czerwca 2011

Recenzja: Perfecta No Problem Antybakteryjny krem matujący





Heeej, dziś mam wam coś do powiedzenia na temat mojego niedawnego odkrycia, czyli antybakteryjnego kremu matującego z Perfecty.

Perfecta No Problem - antybakteryjny krem matujący dla dziewcząt i chłopców.
antybakteryjny krem matujący przeciw wypryskom z ekologicznym wyciągiem z goji, siarką, perłami matujący i filtrem mineralnym UVA/UVB, który: przyspiesza redukcję wyprysków; hamuje powstawanie nowych wykwitów; zmniejsza blizny i przebarwienia potrądzikowe; oczyszcza i zwęża pory; skutecznie matuje na wiele godzin.
Gwarancja skuteczności potwierdzona dermatologicznie.

Co do antybakteryjnego działania to nie ma aż takich dużych rezultatów, ale zaskoczył mnie co do matowienia mojej buzi. Od wieków mając cerę tłustą poszukiwałam kremu , który dobrze zmatowi mi twarz i patrzcie znalazłam! Na dodatek ten efekt utrzymuje się długo, a gdy użyje się dobrego podkładu plus pudru to już w ogóle rewelacja. Buzia staje się miła w dotyku, mimo matowienia jest nadal nawilżona, nie wysusza jej. Pachnie przyjemnie, ma bardzo przyjemną konsystencję do rozprowadzania i żółtawy kolor. Zaletą tego produktu jest również niska cena. Tak jak mówiłam co do jego działania antybakteryjnego to jakieś jest, ale nie aż takie by niwelować niedoskonałości czy zwężać pory. Myślę, że po dłuższym czasie stosowania coś tam by się poprawiło. Aczkolwiek jeśli ktoś walczy ze świeceniem to niech się nie waha i go kupuje :)

Ocena: 4+

ok. 11zł / 50 ml

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz