sobota, 4 czerwca 2011

Paczuszka od Make-up Farbstift (kosmetyki Mariza)

Niedawno przyszły do mnie kosmetyki firmy Mariza, które wygrałam w rozdaniu u: http://makeup-farbstift.blogspot.com/. W paczuszce były te oto kosmetyki:


  Teraz może omówie każdy z nich bo firma Mariza cieszy się ostatnio dużą popularnością :) W razie pytań odsyłam was do strony: http://www.mariza.com.pl/



1. Mariza - Fluid matujący oil free
 (odcień 27- brzoskwiniowy)
 
 „Matujący fluid beztłuszczowy Oil Free nie tylko tuszuje drobne defekty skóry i wyrównuje jej koloryt, ale również nawilża ją i chroni przed szkodliwym wpływem warunków atmosferycznych. Ze względu na swój skład niezawierający tłuszczu, dobrze matuje skórę nie wysuszając jej, a równocześnie łatwo się rozprowadza nadając cerze nieskazitelną gładkość. W dużej mierze jest to zasługa zastąpienia ciężkich olejów lotnymi silikonami, które wyparowują po aplikacji kosmetyku pozostawiając na skórze nietłusty film. Zawiera prowitaminę B5 i filtry UV”.

Jak dla mnie jest on w trochę za ciemnym odcieniu póki co,  ale powoli zbliżam się do podobnego koloru, na wakacje będzie w sam raz. Nie mogę wam nic powiedzieć o jego trwałości, bo miałam go na buzi tylko u siebie w domu ;P, na pewno nie jest fluidem dobrym dla dziewczyn z cerą trądzikową czy innymi niedoskonałościami, ponieważ ma słabe krycie. Jednak matuję nam buzię i staje się ona po nim gładka i miła w dotyku. Świetnie się rozprowadza, nadaje promienny wygląd i cera wygląda naturalnie. Ma również bardzo ładny zapach. Każda dziewczyna znajdzie coś dla siebie, ponieważ fluidy te mają dużo odcieni, co do dostępności to chyba można go spotkać w jakiś małych sklepikach kosmetycznych, jak również u konsultantki. Oczywiście jego wielkim plusem jest cena.

Ocena: 3+
cena ok. 12zł / 25ml
2. Mariza, Glamour Line, Puder półtransparentny
(odcień 03 opalony)

 Delikatny i lekki puder w kamieniu jest idealny do wykończenia makijażu i jego korekty w ciągu dnia. Łatwo się aplikuje i idealnie łączy ze skórą, wygładzając i wyrównując jej koloryt oraz lekko matując. Wzbogacony w Nadaje cerze naturalny, świeży wygląd. 

Opakowanie mnie urzekło jest bardzo ładne no i te lusterko..cudowne. Kolor również trochę zbyt ciemny, ale jeszcze trochę i będę mogła bez problemu go używać do codziennego makijażu. Z tego co póki co zauważyłam dobrze matuje buzię, rzeczywiście sprawia, że jest aksamitna. Aplikacja jest łatwa, puder nie powoduje efektu maski, ładnie wyrównuje koloryt. Dobrze współgra z tym powyższym fluidem. Zauważyłam, że zawiera w sobie drobinki brokatu, przez co ładnie rozpromienia nam buzię. Wydaję mi się, że jest w miarę wytrzymały, nie oczekiwałam od niego za dużo, ale pozytywnie mnie zaskoczył.

Ocena: 4
Cena: 11,50 zł/ 11g

3. Mariza błyszczyk Soft&Colour
(numer: 03)


Doskonale nawilża i wygładza usta, nadaje delikatny kolor i piękny połysk. Zawarte w błyszczyku drobinki rozpraszają światło dzięki czemu usta wydają się pełniejsze.
O taaaaak! To jest mój ulubiony ukochaniec! Nie skleja ust, ślicznie pachnie, nadaje piękny połysk ustom przez co wyglądają ślicznie. Utrzymuje się całkiem sporo na ustach i ma fajny aplikator ułatwiający aplikację. Polecam wam go.

Ocena: 5
Cena: ok.6zł/ 8ml

4. Puder w kulkach Soft&Colour
(brązujący)

 Lekki puder w postaci różnokolorowych, świetlistych perełek wyrównuje koloryt cery i dodaje jej blasku. Może być stosowany na twarz, dekolt i całe ciało.



W nim również się zakochałam, jest tak uniwersalny i cudowny, że jak tylko skończy mi się ta próbka to kupię go. Jest bardzo dobrze na pigmentowany, można używać go zarówno na ciało w celu podkreślenia opalenizny jak i twarz jako bronzer czy delikatnie na całą twarz. Nie osypuje się, długo trzyma się na buzi. Bardzo dobrze się go aplikuje i jest wydajny! Skóra wygląda ładnie i zdrowo. Na lato jest idealny. Polecam wam.

Ocena: 5
Cena: 16zł/ 17g

2 komentarze:

  1. Z tego co widzę ( i testuję) to podkłady nie są wybitnej jakości ale jestem zachwycona błyszczykiem i peelingiem brzoskwiniowym ! Maskara też niczego sobie, w ogóle mi nie skleja rzęs a u mnie to dzieje się notorycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie słyszałam o tej formie, ale kosmetyki wyglądają imponująco ;DD
    ja też chciałam, ale podobno te bluzy szybko się niszczą -.-'

    OdpowiedzUsuń