poniedziałek, 4 lutego 2013

Recenzja: Podkład Maybelline Affinitone (24 Golden Beige)

Podkład Maybelline Affinitone (24 Golden Beige)


Podkład o ultralekkiej, płynnej konsystencji zapewniającej równomierne pokrycie skóry. Pozwala jej oddychać nie zatykając porów. Dzięki zawartości witaminy E gwarantuje 8-godzinne nawilżenie. Affinitone, w którym zastosowano technologię Shade True, zawiera delikatne mikro-sfery i perełki, które zapewniają idealne wykończenie makijażu i świeży wygląd.  Jest to pierwszy podkład z naturalnymi pigmentami koloru, które pokrywają niewielkie przebarwienia skóry i perfekcyjnie dopasowują się do jej odcienia oraz struktury.


Cena: ok. 25zł
Pojemność: 30ml




Recenzja:

Plusy:
+dobre krycie
+nie tworzy efektu maski
+naturalny wygląd
+dopasowuje się do kolorytu twarzy
+daje matowe wykończenie
+nie brudzi ubrań, nie wyciera się
+przyzwoita trwałość
+łatwo dostępny
+przystępna cena
+nie ciemnieje

Minusy:
-zbyt lekka konsystencja (pokazałam Wam ją na zdjęciu), kilka razy zdarzyło mi się pochlapać nim ubranie i toaletkę...
-podkreśla suche skórki i zmarszczki
-sprawia problemy przy aplikacji

Ocena: 4

6 komentarzy:

  1. mialam go, ale kurcze nie polubilismy sie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja zastanawiam się nad jego kupnem

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy go nie miałam i szkoda, że nie wiem na ile matuje, bo to dla mnie ważne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno jest mi to określić przy mojej tłustej cerze daje matowe wykończenie, które wygląda naturalnie. Natomiast dla cery suchej może dawać zbyt matowy efekt.

      Usuń
  4. Bardzo go lubię. Jest idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie nadaje się do cery tłustej

    OdpowiedzUsuń