wtorek, 16 października 2012

SPA Magazine

Witam Was serdecznie,
jakiś czas temu napisała do mnie Pani Paulina z firmy Streetcom czy nie chciałabym uczestniczyć w akcji promowania nowego na rynku e-magazynu SPA. Nigdy nie miałam do czynienia z takim typem magazynu dlatego bardzo chętnie się zgodziłam. Postaram się Wam przedstawić dany magazyn i wyrazić opinie, jestem otwarta również na wasze komentarze.

"Nowy na rynku, ekskluzywny magazyn poświęcony celebrowaniu własnego odpoczynku, rytuałom poprawiającym urodę i samopoczucie oraz idei wellness. Będzie się ukazywał co miesiąc pod adresem www.spamagazine.pl."

SPA Magazine jest również na Facebooku: www.facebook.com/SpaMagazinePL, gdzie obecnie trwa konkurs związany z pierwszym numerem magazynu. Zachęcam Was do brania udziału.


LINK DO POBRANIA MAGAZYNU: TUTAJ

W środku magazynu znajduje się kupon zniżkowy na 10% do wykorzystania w salonie manicure/pedicure NAIL HOUSE w Warszawie. 

Nie będę Wam wypisywać o wszystkim co znajduje się w magazynie, ponieważ nie ma to najmniejszego sensu., same możecie poczytać to co Was interesuje. Ja mogę tylko powiedzieć, że jak najbardziej zainteresowała mnie ta forma przekazywania wiadomości o SPA, z którym szczerze powiem miałam bardzo mało do czynienia, a teraz będę ze wszystkim na bieżąco. 
  • W tym wydaniu najbardziej zainteresował mnie wywiad z Grażyną Nasińską-Jurek jednym z najbardziej cenionych w Polsce chirurgów-plastyków. Artykuł nosi tytuł: "Nie bójmy się botoksu". W dzisiejszych czasach botoks jest jak najbardziej popularny, nie tylko w show-biznesie, ale też wiele osób z naszego otoczenia idzie w tym kierunku. Ja zawsze byłam sceptycznie nastawiona do tego zabiegu, ale po przeczytaniu artykułu zrozumiałam, że rzeczywiście używanie go w racjonalny sposób jak  najbardziej nam nie zaszkodzi. Chociaż osobiście nie wyobrażam sobie siebie na miejscu klientów czekających w kolejce po zastrzyk botoksem, ale kto wie może z wiekiem zmienię zdanie...
  • Z magazynu dowiedziałam się również o alternatywie słodzenia cukrem, naturalnym i zdrowym słodzikiem w porównaniu z tym podobno rakotwórczym, który spożywamy, jest STEWIA czyli rodzaj roślin pochodzących z Ameryki .
  • Dział POLECAMY jest jednym które mnie najbardziej interesuje, zawarte są tu produkty polecane przez redakcję. Zawsze można poznać jakieś nowości, mimo że ceny są wysokie.
To by było na tyle mojego rozwodzenia, proszę napiszcie w komentarzach co sądzicie o tym przedsięwzięciu.

Miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz