czwartek, 5 lipca 2012

Żele do testów od firmy Apart

Dziś mam Wam do przekazania jaką wspaniałą paczkę przywiózł mi wczoraj kurier, a mianowicie były to nowe żele firmy Apart wraz z prezentem (szkatułką na biżuterię). Mam przyjemność je testować dzięki portalowi Uroda i zdrowie

Nowa linia kosmetyków preBIOtic marki Apart Natural z prebiotykami – substancjami, które przywracają naturalną równowagę biologiczną skóry poprzez stymulację i wzrost pożądanej flory bakteryjnej, korzystnej dla skóry człowieka, która eliminuje zaburzenia funkcjonowania naskórka. Produkty z tej wyjątkowej linii przeznaczone są głównie do pielęgnacji wrażliwej i wymagającej skóry.


Więcej o produktach na stronie producenta: TUTAJ

4 komentarze:

  1. Żele prezentują się interesująco, ale ten kuferek...Sama chetnie bym taki przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również otrzymałam taki ZESTAW:)

    OdpowiedzUsuń
  3. a mnie nie lubią chyba bo mi nie wysłali nic od dawna

    OdpowiedzUsuń