wtorek, 10 kwietnia 2012

Recenzja: Marion Gorąca Kuracja do Włosów z olejkami



Marion Gorąca Kuracja do Włosów z olejkami


Kuracja do włosów o działaniu nawilżającym i wzmacniającym. Wzbogacona olejkiem z orzeszków macadamia i oliwą z oliwek, które pielęgnują skórę głowy oraz odbudowują i regenerują suche partie włosów, zapewniając im optymalne nawilżenie.

Gdzie kupić: Internet, drogerie
Cena: 1,80zł
Pojemność: 10ml
Więcej: TUTAJ

Recenzja:
Maska jest bardzo fajna tym bardziej, że tania. Z chęcią będę kupowała ich więcej, spełnia wszelkie obietnice    o jakich mówi producent. W połączeniu z wodą wydziela przyjemne ciepło i ślicznie pachnie (zapach ma niesamowity). Aplikacja bardo łatwa wystarczy rozetrzeć odrobinę produktu w dłoniach i rozprowadzić a po minucie spłukać. Dzięki temu mogłam ją użyć przed imprezą i moje włosy wyglądały świetnie były odpowiednio nawilżone, miękkie, błyszczące i pełne życia. Co na co dzień im się nie zdarza. Polecam każdemu nie mam do niej jakichkolwiek zastrzeżeń. Łatwo, szybko i przyjemnie. 

Ocena: 5

5 komentarzy:

  1. muszę przetestować:) Przyda się to moim włoskom:)Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo super! ja widziałam póki co ich maseczki w jednym z sieciowych sklepów. Mają dobre produkty w przystępnych cenach!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. skoro polecasz to chyba warto przetestować :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy produkt - chętnie bym wypróbowała. Tylko gdzie można kupić kosmetyki tej firmy ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim mieście te produkty są w mniejszych drogeriach :)
      http://marionkosmetyki.pl/sklepy.html

      Usuń